Subject: Answer to request
From: Bárbara da Rosa Lazarotto <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 10:48:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dear,

In answer to the request n.  2.2.-1/25/36-2, I thank you for your
availability in providing an interview.

Find attached the questions and the consent form. I am available if any
questions, doubts etc arise.

Best,

Barbara

Barbara Lazarotto

Managing Director -  <https://brusselsprivacyhub.com> Brussels Privacy Hub

PhD Student -  <https://lsts.research.vub.be/> LSTS Research Group

Pleinlaan 2 - 1050 Brussel -  <https://www.vub.be/> www.vub.be

From: [email-masked] <[email-masked]>
Date: Thursday, 4 September 2025 at 08:12
To: Bárbara da Rosa Lazarotto <[email-masked]>
Subject: Answer to request

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Answer to request

Registreerimise kuupäev: 04.09.2025

Registreerimise number: 2.2.-1/25/36-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja
<https://installer.id.ee/?lang=est> ID-tarkvara. Kuidas dokumente
krüpteerida, vaata  <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri>
siit.

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked]
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/>
LinkedInist või kuula
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&
nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> Andmehäälingust